Handelsbetingelser

CVR nr.: 85042319
Adresse: Slangerup Overdrev 1A, 3550 Slangerup

E-mail: bestyrelsen@slr-rideklub.dk

Husk hvert arrangement kan have egen e-mail tilknyttet.
Nedenstående handelsbetingelser relaterer sig køb af medlemskab, E-kort, arrangementer m.v. foretaget på internetadressen: www.slr-rideklub.dk.

Aftalens indgåelse

Når du køber et medlemskab af SLR og E-kort tegnes dette som et løbende abonnement og aftalen indgås med Slangerup-Lynge Rideklub.

Når du har foretaget et køb, modtager du en kvittering som dokumentation for aftalen på din e-mail.

Sådan fungerer dit abonnement

Medlemskontingent og betaling for E-kort opkræves halvårligt i november og maj med sidste indbetalingsdato henholdsvis 1. januar og 1. juli. Medlemskab og kontingent træder i kraft på købsdatoen og fornyes automatisk.

Når du har meldt dig ind, og har betalt, vil der automatisk blive fremsendt en e-mail til dig med en kvittering for købet. Denne kvittering udgør din ordrebekræftelse og indeholder de nødvendige oplysninger for din dokumentation af bestillingen. E-mailen fremsendes til den e-mailadresse, du har oplyst ved tilmelding.

Medlemmet indgår som del af abonnementsvilkårene en betalingsaftale med Slangerup-Lynge Rideklub, hvorved abonnenten udtrykkeligt accepterer, at Slangerup-Lynge Rideklub kan gennemføre automatiske, 2 faste betalinger via det betalings- eller kreditkort, som oplyses ved indgåelse af købet. Der kan ikke med indgåelse af denne betalingsaftale trækkes andre beløb end abonnementsydelsen fra din konto.

Betaling

Hvis du vælger at betale dit abonnement med dankort eller kreditkort, accepterer du samtidig, at Slangerup-Lynge Rideklub automatisk kan trække penge på dit dankort eller kreditkort, hver gang abonnementet fornyes. Du har selv ansvaret for at opdatere dine betalingsoplysninger, hvis dit dankort eller dit kreditkort bliver spærret eller udløber.

Medlemmet er ansvarligt for, at de oplyste betalings- eller kreditkort oplysninger er valide, og at betaling af abonnementsprisen kan gennemføres på et betalings- eller kreditkort rettidigt. Hvis en betalingstransaktion afvises, eksempelvis som følge af, at betalings- eller kreditkortet er udløbet eller spærret, udsender Slangerup-Lynge Rideklub en påmindelse om den manglende betaling til den e-mailadresse, medlemmet har oplyst. Medlemmet kan herefter opdatere betalingsoplysningerne ved at kontakte kassereren på mailadressen: kasserer@slr-rideklub.dk.

Opsigelse

Opsigelse af medlemskab refunderes ikke, hverken helt eller delvist. Opsigelse af medlemskab og E-kort sker iht. vores vedtægter  du kan finde dem her.

Alle priser er angivet i DKK inklusive 25% moms.

Betaling sker månedsvis forud og kan kun ske med betalingskort udstedt i Danmark. Følgende betalingskort kan anvendes: Visa/Dankort, Visa-Elektron, MasterCard og Maestro.

Ændringer i vilkår og priser

Slangerup-Lynge Rideklub kan løbende ændre abonnementspriserne. Prisstigninger vil først træde i kraft for den efterfølgende betalingsperiode på dit abonnement. Du kan således opsige abonnementet i henhold til vores vedtægter, uden at prisstigningen således slår igennem for dig.

Medlemmet kan til enhver tid ubetinget tilbagekalde denne tilladelse til, at Slangerup-Lynge Rideklub kan trække de månedlige, faste betalinger fra abonnentens betalings- eller kreditkort. Tilbagekaldelse af accepten betragtes som en opsigelse af aftalen med virkning fra førstkommende månedsdag for abonnementets ikrafttræden.

Slangerup-Lynge Rideklub benytter et betalingssystem, som er godkendt af NETS. Al datakommunikation under købet, herunder kundedata, ordredata og betalingsdata, foregår via en krypteret SSL-forbindelse. Dette sikrer, at uvedkommende ikke kan se de data, der udveksles. Når SSL-krypteringen er aktiveret, vises en hængelås et sted på siden i de fleste browsere. Kvitteringer for alle abonnentens betalinger af abonnementsafgift fremsendes via mail til den oplyste mailadresse.

Persondata

Personoplysninger behandles fortroligt og lagres under sikre forhold i overensstemmelse med gældende lovgivning. Du har ret til indsigt i dine personoplysninger. Læs mere om hvordan vi behandler dine persondata her[LP1] .

Disclaimer/Ansvarsfraskrivelse
Det er vores mål at hjemmesiden altid er tilgængelig, men vi kan ikke garantere dette. SLR tager forbehold for, at der kan forekomme "fejl" i den oplyste pris. SLR forbeholder sig retten til at annullere købet i tilfælde af forkert prissætning. I et sådant tilfælde, vil du blive kontaktet pr. e-mail kort tid efter tilmelding.

Afbestilling

Ved framelding til arrangement inden udløb af tilmeldingsfrist tilbagebetales evt. tilmeldingsgebyr. Se mere på det aktuelle arrangement.

Kontakt information til medlemsservice

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på mail: kasserer@slr-rideklub.dk